Jelenlegi hely

Kodály Zoltán Óvoda

Cím: 2800 Tatabánya, Kodály tér 3.
Telefon: (34) 330-702
E-mail: kodalyzoltan.ovoda@gmail.com

Óvodavezető: dr. Dallosné Martin Csilla

Tel: (30) 579-2035

Óvodavezető helyettes: Troll Krisztina

A Kodály Zoltán Óvoda 1976-ban alapított, önkormányzat által fenntartott, teljes jogkörrel rendelkező, részben önállóan gazdálkodó, 2009-től két feladatellátási helyen működő 12 csoportos intézmény, melyből 6 csoport 2 kis, 2 középső és 2 nagycsoport 25-25 fős létszámmal működik a Kodály tér 3. sz. alatti épületben. Óvodánk Tatabánya Újvárosban egy nagy lakótelepen található. A bennünket körülvevő betonrengetegben egy biztonságot nyújtó kis zöld szigetet igyekszünk teremteni. Gyermekeink egészséges mozgásfejlődését tornaterem és tágas sok játékkal felszerelt udvar biztosítja. Óriási a felelősségünk, hogy a kisgyermeket meghatározó első hat-hét évet, hogyan töltsük ki tartalommal, élményekkel, lehetőségekkel!

Szakmailag magasan képzett nevelőtestületünk egyöntetű törekvése, hogy a gyermekek biztonsága, testi-lelki komfortérzete, szellemi és fizikai fejlődése a mi értő figyelmünk, szeretetteljes törekvéseink hatására csak pozitívan alakulhasson. Ezért az óvodánkba járó gyermekek fizikai és lelki egyensúlya biztosíték a sikeres iskolakezdésre.

A zenei nevelés a leghangsúlyozottabb nálunk. Az óvodai életünk minden területét áthatja, mindennap megjelenik valamilyen formában.

Köznyezettudatos magatartás megalapozása terén kiemelt figyelmet fordítunk közvetlen környezetünk megismerésére, megóvására: szelektív hulladékgyűjtés (kupak, elem, papír), zöld programok. Óvodánk folyamatos szépítésében a szülők aktív közreműködésére is számítunk.

Nyitva tartás: munkanapokon 5.30-16.30-ig


A Tatabányaimami 2015/16. évi "A mi óvodánk" című pályázatában szülők osztották meg gyermekük óvodájával kapcsolatos tapasztalataikat. Erről az óvodáról az alábbiakat írták:

Hozzászólások


A  Pécsimami 2015/16. évi „A mi óvodánk” pályázatában szülők adtak választ arra a kérdésre, hogy „Miért szeretitek gyermeked óvodáját?” A válaszok itt olvashatók.

Nagyon szeretjük a Kodály Zoltán Óvodát, kiemelten figyelnek a gyerekek fejlődésére és a környezettudatosságra való nevelésre. Családias a hangulat, rengeteg a kirándulás, az ovis programok is és elhivatottak az óvónők és az óvodai dolgozók is.

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

A vas az egyik legfontosabb ásványi anyag, amely nélkül a szervezetünk nem tud megfelelően működni. Különösen a gyerekek esetében lényeges, hiszen a növekedéshez, a szellemi fejlődéshez és az immunrendszer működéséhez is elengedhetetlen. De honnan tudhatjuk, ha a gyermekünk vashiányos, és mit tehetünk ellene?
Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Ugrás az oldal tetejére