Jelenlegi hely

Bullying - mit tehet, hogyan befolyásolhat a pedagógus, az iskola?

Időpont: 2021. március 3., 17.00
Helyszín: online esemény

Mit várhatunk a pedagógustól, az iskolától a zaklatás kezelésében? Mitől függ, hogy egy iskolában kialakul-e bullying?
A workshop sorozat következő eseményén az iskola és a pedagógusok hatásáról beszélgetnek.

A program a Budavári Önkormányzat támogatásával ingyenes.
A vírushelyzet miatt a következő eseméynek online zajlanak, melyekre e-mail cím megadásával regisztrálni kell.

Bullying - mit is takar ez a kifejezés tulajdonképpen? Egyre többet beszélünk róla, de értjük pontosan, miről van szó?
Körülvesz minket a hétköznapokban, de nem szívesen szembesülünk vele. Ha mégis, sokszor nem tudunk mit kezdeni a helyzettel. Közbelépjünk? Mit tegyünk és hogyan? A mi dolgunk egyáltalán? Közünk van hozzá?

Többek között ezekre a kérdésekre keresünk közösen választ, illetve a résztvevők tapasztalataira és igényeire építve összegyűjtünk és kipróbálunk olyan, a gyakorlatban működő eszközöket és módszereket, amelyekkel felfegyverkezve a hétköznapokban magabiztosabban reagálhatunk ezekre az összetett és érzékeny helyzetekre.

További időpontok:

2021. április 7.
Eszközök, módszerek 1.
Mediáció, resztoratív technikák
Meghívott előadó: Dr. Fellegi Borbála kriminológus, mediátor

2021. május 5.
Eszközök, módszerek 2.
Drámapedagógia, színházi nevelés
Meghívott előadó: Jozifek Zsófia, a színházi nevelésben jártas interkulturális szakértő, tréner, Nyitott Kör Egyesület https://www.linkedin.com/in/zsofiajozifek

2021. június 2.
Esettanulmányok, személyes tapasztalatok

Részletek, jelentkezés:
e-mail: bullyingaziskolaban@gmail.com
Tel.: 06 20 420 4045

További infó

- Budapestimami -

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Ételt készíteni nem annyira bonyolult, mint embert juttatni a Marsra. De rengeteg olyan tipp és trükk létezik, amitől vagy a végeredmény lesz jobb, vagy az életed könnyebb. Ezekből mutatunk most néhányat.
Ugrás az oldal tetejére